Қабылдау бөлімі:
8 (72637) 2-24-60
IT-орталық
8 (707) 218 11 91
Нашар көрушілір
нұсқасы
І жартыжылдықтағы оқу-тәрбие үрдісін ұйымдастыру жағдайына талдау.
16
январь
2023

І жартыжылдықтағы оқу-тәрбие үрдісін ұйымдастыру жағдайына талдау.

2022-2023 оқу жылының бірінші жартыжылындағы №1 мектеп гимназиясында оқу-тәрбие үрдісін ұйымдастыру жағдайына талдау.


              2022- 2023 оқу жылын  1716  оқушымен бастадық. 

 Мектепке 1 сыныпқа 170 оқушы , оның 52 гимназия сыныбына. Жалпы 7 бірінші сынып ашылды,  бұл осыдан 4 бұрынғыға қарағанда 1 сыныпқа аз.. Мектепте даярлық тобынан  6 сынып ашылып 131  оқушы қабылданды. Бағдарлы 10 сыныптарға 86 оқушы өтініш тастап 4 сынып ашылды, 2 гуманитарлы, 1 химия-биология, 1 физика- математика бағытында.  Жалпы мектеп бойынша 76 сынып топтамасы бекітілді.

              Оқу жылының басында мектептің оқу-жұмыс жоспары БжА министірімен бекітілген 500 бұйрығы типтік оқу жостарларының  бастауыш № 1 , негізгі буын № 6, 10-11 сыныптар № 21-22 қосымшалар негізінде жасалды.Гимназия сыныптарына 8 сағат гимназия компоненті қосылды. Осы оқу жоспары және № 76   бұйрықтағы санитарлы- эпидемиалогиялық нормалар негізінде мектептің сабақ кестелері жасалып оқу-тәрбие үрдісі ұйымдастырылды.

              Оқу-тәрбие процессін қамтамассыз ететін педагогикалық кадрлармен мектеп толық   жабдықталды. Жалпы 176 ұстаз жұмыстық оқу бағдарлымасына сай жұмыспен қамтылды.. Педаггикалық кадрладың сапалық құрамы нормаға сай.

                Мектептің материалды- техникалық базасы орташа.Бастауыш сыныптары 30 сынып 18 кабинет жиһазбен қамтамыссыз етілгенмен 5 кабинетте ескі жиһаз. Жоғары мектепте 40 сынып кабинет саны 23 кабинет, соның 12 кабинеті ескі жиһазбен жабдықталған. Әкімшілік 12 және 6 арнайы кабинеттер бар. Әкімшілік кабинеттердің бесеуі толық жабдықталған , арнайы кабинеттердің төртеуі толық жабдықталған. Мектепте биология,физика,химия зертханалары, 1 информатика, 1 робототехника кабинеттері бар. Мектепте 1 кітәпхана, 1 мәжіліс залы, 1 спортзал,1 асхана, 2 технология шеберханасы, аулада кіші футбол алаңы, волейбол алаңы,жағажай волейбол алаңы, ұлкен футбол алаңы орналасқан. Бұл нысаналар ішінара жабдықталған.

         Ішкі әжетхана бастауышта 14 орын , жоғары сынапта 14 орын. Нормативке сай. Жазда 3 бочок, смеситель 5, гофра 5 демеуші көмегімен ауыстырылды. Оқу жылының басында әжетханалар толық дайын болды. Қол жуғыштар саны мектеп бойынша 25. Су жылту құралдар саны 20. Таза ауыз су диспенсерлері 4 дана. Сумен қамтамассыз ету автономды , су насостары арқылы.

         Мектеп бейне-бақылаумен қамтамассыз етілген. Ескі аналогтық камера саны 32,оның 20 жұмыс жасайды. 2022 жылы жазында 16 цифрлық камералар орнатылды, олар аудандық ішкі істер торабына жалғанды.

          Мектептің іші толық безендірілген. Оқушылар мен ұстаздар демалатын, кітәп оқитын рекриациялар дайындалған.

2021-2022 оқу жылында мектептің материалдық есебінде 274 дана компьютерлік техника тіркелген. Он-ың ішінде: Планшет саны – 46 дана, Моно блок- 45 дана, ноутбук-125 дана, стационарлық компьютер-58 дана.

Қазіргі кезде істен шыққан 13 дана планшет сапасының төмендігіне  байланысты істен шыққан. Ноутбуктан 17 дана пайдалану уақытының аяқталуына байланысты жарамсыз. Стационарлық компьютерден 30 дана пайдалану уақытының аяқталуына байланысты жарамсыз болып тұр. Қалыпты жұмыс жасап тұрған планшеттер саны – 33 дана, моно блок – 45, ноутбук – 108, Стационарлық компьютерден – 28 дана. 

         Робототехника кабинеті бойынша – 5 ноутбук, 3 д принтер – 1 дана, интерактивті дисплей – 1 дана, базалық жиынтық (lego minstorms ev3) – 5 дана, ресурстық жиынтық – 2 дана, матрешка жиынтығы – 5 дана қалыпты түрде жұмыс жасап тұр. 

         Локальді желі бойынша – қабырғаға арналған коммуникациялық-желілік шкафтар саны – 4 дана, коммутатор – 8 (24 портты – 5 дана, 8 портты – 3 дана) Сымсыз желіні таратуға арналған нүктелер саны – 30 дана қалыпты түрде жұмыс жасап тұр.

         Интерактивті тақта бойынша – мектепте барлығы 11 тақта бар. Оның ішінде: интерактивті – 2 дана, тасымалдауға арналған – 1 дана, жиналмалы – 8 дана. Істен шыққаны 1 дана интерактивті тақта (химия кабинетіндегі). Қалған тақталар жұмыс жасап тұр. 

         Проекторлар бойынша -  мектепте барлығы 11 дана бар. Химия кабинетіндегі проектордың пайдалану  уақытының аяқталуына байланысты істен шыққан. Бастауыш 12, 13, даярлық сынып кабинеттерінде 1 данадан оқу процесінде қолдануда. Қалған проекторлар 30, 31, 32, 35, 50 кабинеттерінде оқу процесінде қолдануда. Әр түрлі іс-шараларды өткізу мақсатында мектептің акт залында 2 дана проектор қойылған.   Талдау нәтижесінде келесі іс-шаралар қарастырылды: 


  1. Ескі жиһаздармен қамтылған кабинеттерді жаңалауға бағыттау
  2. Мектеп лабороторияларын толықтыру
  3. Әкімшілік және арнайы кабинеттерді жабдықтау
  4. Спорт зал технология шеберханаларына сұраныс беру
  5. Мектепті орталықтанған су жүйесіне қосу
  6. Ескірген компьютерлерді ауыстыруға сұраныс беру


Мектеп- гимназиясының Даму бағдарламасы 2020-2025 жылдарға арналып

жасалған. Біздің ұстаным: «Көшбасшы Ұстаз» - «Көшбасшы оқушы» – «Сапалы мектеп».

        Болашақта: №1 мектеп-гимназиясы – цифрлы, көптілді, әлеуметтік-жауапты, білім берудегі жоғары сапаға ие мектеп-гимназия.

        Миссия: Біз көшбасшылардың жаңа тобын дайындаймыз және қарқынды дамып келе жатқан қоғамда әлемдегі өзгерістерге бейім, бәсекеге қабілетті, жан-жақты дамыған табысты ұрпақ қалыптастырамыз.

        Даму бағдарламасының ғылыми болжамы: Көшбасшылық-бұл табысты адамның өз өмірін, эмоцияларын, метатанымын, сыни ойлау, қоршаған әлем мен құбылыстарға деген өзіндік көзқарасын басқара алатын қасиеті. Соның ішіндегі басты қасиеттердің бірі-   басқаларды жігерлендіру арқылы өзінің   іс-әрекетінен өзгелердің ынтасын арттыру сенімділігіне ие болу.

         Жоғарғы көшбасшылық қасиеттерді мұғалімдер мен оқушылар арасында қалыптастыра отырып, оқыту, оқу және тәрбиелеу технологиясының жоғары деңгейіне дейін  жетілдіру механизмін ашады. Сол арқылы «Сапалы мектеп» ортасын қалыптастырудың алғышарттары жасалады. Көшбасшылық оқушылар үшін де, педагогтар үшін де қозғаушы күшке айналып, оқуда, білім алуда, шешім қабылдауда, жалпы өмірлік жолда ынталандыра түседі.

         Үндеу. Мектептің 2025 жылға стратегиялық мақсаты: 

  • Оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру;
  • Цифрлық сауаттылық;
  • Коммуникативтік сауаттылықты дамыту;
  • Эмоционалдық сауаттылық;
  • Кәсіптік сауаттылық арттыру;
  • Түлектерді 70%  бірінші жылы ЖОО түсіретін гимназия;
  • Ұстаздардың 65% шебер-педагог, зерттеуші-педагог дәрежесі бар;
  • Білім беру үдерісінің субъектілерінің эмоциялық интеллектін дамыту арқылы гимназия мен қоғамда бірлескен орта құру;
  • Жүйелі стратегиялық басқару арқылы гимназияны дамыту.

         Негізгі құндылықтар

  • Мәдениеттілік;
  • Үздіксіз даму;
  • Қоғам игілігі үшін серіктестік;
  • Жауапкершілік;
  • Синергия (топта жұмыс істеу);
  • Балаларға деген  сүйіспеншілік;
  • Эмпатия;
  • Көшбасшылық.

         Мектептің зерттеу тақырыбы: «Оқу- тәрбие үрдісін сапалы ұйымдастыра отырып, тәрбие, оқыту, даму және басқару сапасын арттыру».

         Мақсаты:

1. Мектеп ұстаздарымен оқушылардың функционалды сауаттылығын арттыру;

2. Оқушыны жалпыадамзаттық құндылықтар негізінде тәрбиелеу және оқыту.

         Міндеттері:

Жоспарды іске асыру кезеңдері

І-кезең: Теориялық – (2020-2021 ж.) дайындық-ұйымдастыру жұмысы. Жоспарды ақпараттар мен ресурстармен   қамтамасыз ету;

ІІ-кезең: Енгізу – (2022-2023-2024 ж.) практикалық қызмет көрсету. Мектептің ішкі құрылымын, білім мазмұнын жаңарту, жоспарды әдістемелік жағынан қамтамасыз ету;

ІІІ-кезең: Бағалау – (2024-2025 ж.) алдыңғы кезеңдердегі жүзеге асқан тәжірибе нәтижесін тарату және жариялау.

         Мақсаттарға жетудегі негізгі міндеттер:

  1. Мұғалімдердің сыныпты басқару құзыреттілігін жетілдіру арқылы барлық пәндердің берілу сапасын арттыру мен мемлекеттік стандарттың орындалуын қамтамасыз ету.
  2. Желілік қоғамдастық арқылы озық іс-тәжірибе алмасу жұмыстарын жетілдіру.
  3. Мұғалімдердің құзыреттілігін, үздіксіз  кәсіби дамуына жағдай жасау 
  4. Кез келген проблемалық ситуациялардың шешімін таба білуге үйрету
  5. Оқушылардың білімдерін ҚР білім беруді дамытудағы Мемлекеттік бағдарлама аясындағы халықаралық зерттеулерге (TIMSS, PISA және PIRLS) қатыстыру.
  6. Оқушыларға берілген сапалы білімнің нәтижесін өмірде қолдана білуге үйрету .
  7. Оқушының алған теориялық білімдерін практикамен ұштастыру.
  8. Оқушыларды ізденіске баулып, өз бетінше жұмыс істеуге үйрету
  9. Оқушылардың құзыреттілігін дамыту мақсатында ғылыми жобалар мен зерттеу және шығармашылық жұмыстарды нәтижелі ұйымдастыру.

         

№1 мектеп-гимназиясының даму орталықтары

«Тағлым» тәрбие орталығы

Сапалы білім беру орталығы

«Цифрлы контент» орталығы

«Дарын» орталығы

«Зерде» әдістемелік шеберлік орталығы

Мектептің негізгі принциптері. Білім беру саласындағы мемлекеттік саясатты ұстану.

Білім кеңістігін аксиологияландыру. Негізгі ұлттық құндылықтар барлық білім беру мазмұнына, бүкіл мектеп өміріне енеді, оқушылардың сабағын, сыныптан тыс және сыныптан тыс жұмыстарын анықтайды. Мектептің айқын басымдығы - азаматтық, отансүйгіштікке, адамның құқықтарын, бостандықтары мен міндеттерін құрметтеуге, әлеуметтік белсенді және жауапты жеке тұлғаны тәрбиелеу.

Жалпы білім беруді гуманистік құндылықтарға, ынтымақтастыққа, барлық деңгейлердегі тұлғааралық қатынастар жүйесіндегі серіктестікке бағыттау, жалпы шығармашылық іс-шаралар, диалог, көмек пен қолдау, өзін-өзі дамытуға және өзін-өзі дамытуға қолайлы эмоционалды-мотивациялық негіздер мен моральдық ахуал жасай отырып. білім беруге қатысушылардың жеке басын жетілдіру.

Әлеуметтену принципі жеке тұлғаның тиімді әлеуметтік бейімделуін, оның адамгершілік тұрақтылығы мен әлеуметтік белсенділігінің көрінісін қамтамасыз ететін мектептегі және әлеуметтік қатынастардағы іс-әрекет ортасын ұйымдастыруды болжайды.Оқушыны дамудың «ашылуының» белсенді когнитивті позициясына орналастыру тақырып және рухани кеңістік.

Оқушы тұлғасын дамытудың дараландыру принципі.Сапаны жақсартуға бағытталған жеке мүмкіндіктер, жеке тұлғаның қажеттіліктері мен қабілеттерін ескере отырып, білім беру бағдарламаларының шексіз нұсқасымен қамтамасыз етілген әртүрлі білім траекторияларына жағдай жасау. білім беру.

Ғылыми және инновациялық. Ғылымның соңғы жетістіктерін пайдалануға үнемі ұмтылу, жаңа технологияларды, ғылыми білімдер мен ақпараттарды қолдануға дайын болу.Инновациялық тәжірибенің үздіксіз дамуын және насихатталуын қамтамасыз ету.

Мұғалімнің үздіксіз жеке және кәсіби дамуының принципі. Ол әр мұғалімнің кәсіби шеберлікке жетуіндегі ішкі резервтерді ашып көрсетуді және іске асыруды, шығармашылық әлеуеттің көрінуіне жағдай жасауды, әр мұғалімнің жеке басының ең жақсы сапалары мен таланттарын өзін-өзі жүзеге асыруды көздейді.

Мөлдірлік.Педагогикалық қоғамдастықтың, жұртшылықтың, ата-аналардың білім беру ұйымының қызметі туралы ақпаратқа толық ашықтығы мен қол жетімділігін, бүкіл жүйенің құрылымдық бірлігі мен ашықтығын қамтамасыз ету.

 Болашақта:  «Сапа мектебі» - нақты қадамдар мектебі. Миссияның негізінде мектеп қазақстандық және әлемдік қоғамдастықтың азаматын қалыптастыруға қолайлы жағдай жасайды. Тиімді оқыту моделін жасайды, оның мақсаты түлектердің функционалдық сауаттылығын арттыру болып табылады.  Бұл тұжырымдамаға негізделген - уақыттың сын-қатерлеріне, өмірдің жаңа шындығына икемді әрекет ететін тірі организм, бірақ сонымен бірге білім кеңістігінің қалыптасуы мен біртұтас дамуы үшін жағдайларды нақты анықтауға мүмкіндік береді. әсіресе мектеп және оқу процесі.

Тәрбиенің негізі өсіп келе жатқан ұрпақты Қазақстан Республикасы көпұлтты халқының рухани-адамгершілік дәстүрлерімен, негізгі ұлттық құндылықтарымен жүйелі түрде таныстыру арқылы құрылады. Негіздердің бірі - басқа мәдениетті құрметтеу, қарым-қатынас дағдылары, сенім, бейбітшілік рухында тәрбиелеу.

Тәрбиенің тұлғалық бағдарланған моделі барлық оқушыларды әлеуметтену процестеріне белсенді тартуды, өзін-өзі басқарудың қол жетімді түрлерін дамытуды, көшбасшылық пен өзін-өзі көрсетуге деген ұмтылыстарды психологиялық-педагогикалық қолдауды көздейді. Тұжырымдаманың негізгі тірек нүктесі - рухани-адамгершілік құндылықтарды дамыту, оның ішінде «Рухани жаңғыру» бағдарламасы, салауатты және қауіпсіз өмір салтының мінез-құлық стереотиптерін қалыптастыру, сапалы білім алу, еңбек этикасын меңгеру және кәсіби жетістіктерге жету жетілдіру, нақты жеке бағдар беру жүйесіндегі ерекше маңызды мәдени құндылықтар ретінде ...

Оқу орны жеке тұлғаны есепке алуды максимизациялау, жеке позицияның қалыптасуына әсер етудің тиімді әдістерін құру және жастардың өзін-өзі анықтауға әсер етуі үшін білім беру үдерісін психологиялық-педагогикалық қолдау саласында мектепте бірыңғай тәсілдер құрылды. .

Мектеп мұғалімінің моделі

- оқушыларды тәрбиелеуге бағытталған педагогикалық процесті жобалау және жүзеге асыру үшін жүйеленген теориялық және практикалық білімдерді қолданады;

- заманауи мәселелерді шешуге бағытталған педагогикалық процесті жобалайды;

- әр түрлі әдістерді, формаларды, технологияларды қолдана отырып білім беру және оқыту бағдарламаларын жүзеге асырады;

- өзінің оқу жетістіктері мен проблемаларын бағалайды, қосымша білім алу қажеттіліктерін анықтайды;

- өзінің біліктілігін үнемі көтеріп отырады, қалалық, облыстық және республикалық семинарларға, конференцияларға, байқауларға және т.б. белсенді қатысады;

- құзыретті мінез-құлықты - нәтижеге өзіндік жауапкершілікті, қызығушылықты, ынтымақтастық пен диалог қабілетін көрсетеді;

- өз пәніне деген құштарлығын көрсетеді.

әлеуметтік құзыреттілік:

- қазіргі әлеуметтік-мәдени жағдайға бағдарланған;

- оқушыларға  достық және қызығушылықпен қарау;

- әріптестер мен оқушылардың сындарлы сындарын қабылдауға дайын;

- әлеуметтік жағдайға және қоршаған әлемге өзіндік көзқарасы бар.

коммуникативті құзыреттілік:

- педагогикалық процестің әр түрлі субъектілерімен қақтығыссыз қарым-қатынас жасайды;

- әртүрлі қарым-қатынас үлгілерін ұсынады;

- оқушылардың ынтымақтастығын ұйымдастырады;

—Түсінікті, түсінікті, икемді тілді бейнелі өрнектермен қолданады.

 - ақпараттық құзыреттілік:

- ақпаратты әртүрлі көзқарастар бойынша талдайды, ондағы басты нәрсені бөліп көрсетеді, басқаларға қол жетімді түрде құрылымдайды, бағалайды, ұсынады;

- педагогикалық процесте ақпараттық технологияның мүмкіндіктерін қолданады.

            2022-2023 оқу жылының  бірінші жартысындағы оқу-тәрбие жоспары уақытылы жұзеге асырылып отыр. Ең атаулы іс-шара гимназия атауын алғанымызға 5 жыл болуана байланысты 30 қараша мен  2 желтоқсан күндері  арасында «Гимназист күні»  өткізілді.

     1-ші күні  «Ғылым күні» бұл күні салтанатты жиын, іс-шараның ашылуы, «Пейзаж жанры», тақырыбындағы сабақ, «Шебер қолдар», «Ғылыми алаң» ғылыми жобаларды қорғау, «Эдем» Relax  залының ашылуы,  «Эко алаң»   экологиялық бұрыш, «Табысты   гимназист», «Тоғызқұмалақ fest», 

2 күн «Табысты гимназист», ата-аналармен «Табысты отбасы» тақырыбында ток-шоу және   мектеп –гимназия  балы өткізілді,

 3 күн «Гимназия ұстазы» IQ-конкурс интеллектуалды   ойыны, «Гимназия жұлдыздары» концерті. Үш күндік іс-шара өте жоғары дәрежеде өткізілді. Іс шараларға қонақтар, мектеп-гимназия түлектері қатысты. Бұл ісшаралар гимназия сыныптарында білімді , жанжақты оқушылар қалыптасқанын көрсетті.

               Жалпы мектептің ішкі жағдайын талдау, мектепішілік бақылау жүргізу барысында мектептегі оқушылардың энергиясы белсенді екенін байқалады, бірақ ол энергия білімге жеткілікті бағытталмайтыны мектеп түлектерінің академиялық әлсіздігінен айқындалады. Сол сияқты мектептегі ұстаздардада күш жігері жоғары, бірақ жеке басының проблемаларына басым бағытталуымен  үндеседі. Мектепте оқу ортасын қалыптасуға негізгі басқару әрекеттер бағытталған.